Klacht: oplichterij

op 28 juni 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

aangemeld bij huurstunt 1-1-2017. Zoeken naar woningen, alles bleek reeds lang verhuurd te zijn!
Hierop heb ik mijn account opgezegd, wat een oplichters

eind januari, beging februari opgezegd via de site, nu krijg ik aanmaning na aanmaning!!!
Ik moet nu bewijzen dat ik via de site heb opgezegd…..want zij sturen een bevestigingsmail…..dus niet

mijn account stopzetten en de betalingen schrappen en nooooooit meer iets van hun horen!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Beste J. Maas, Het is heel vervelend wanneer je op een woning reageert en deze blijkt verhuurd te zijn. Huurstunt.nl is niet de verhuurder van de woningen. Huurstunt.nl is alleen het platform waarop particulieren en makelaars hun woningen adverteren. Zij zijn dan ook zelf verantwoordelijk voor het verwijderen van de advertentie wanneer de woning verhuurd is. Wij sturen elke 6 weken een link naar de verhuurders die ze moeten klikken om de woning in het assortiment te houden wanneer deze nog beschikbaar is. Hiermee proberen wij ten aller tijde het aanbod up-to-date te houden. Wij hebben het account bekeken dat op je emailadres geregistreerd staat en deze is op 28-06-2017 opgezegd en wordt op 01-072017 beëindigt. Zoals wij ook al eerder in de email naar je hebben aangegeven ontvang je na een opzegging altijd een bevestiging. Wanneer je dit niet hebt ontvangen is je opzegging ook niet voltooid. Je kunt er zonder bevestiging niet vanuit gaan dat je Premium Account beëindigt is. Doordat je zelf de opzegging niet succesvol voltooid hebt in het verleden is deze klacht niet eerlijk richting ons bedrijf aangezien je deze zelf niet afgerond hebt. Wij willen je dan ook vragen je klacht te verwijderen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 09:07 geantwoord

Beste J. Maas,

Huurstunt.nl is niet de verhuurder van de woningen.
Hiermee proberen wij ten aller tijde het aanbod up-to-date te houden.

Wij willen je dan ook vragen je klacht te verwijderen.

Heeft op 03 juli 2017 om 11:28 geantwoord

Het is en blijft een feit dat huurstunt woningen aanbiedt die reeds verhuurd zijn. Of zij nu een tussenstation zijn of niet. Zij behoren up to date te blijven voor hun klanten. Hoe ze dit doen interesseert mij niet. Een bedrijf als dit is dan eigenlijk kansloos voor klanten en in mijn ogen dus een makkelijke geldvanger...

Alle klachten die gemeld zijn door geengewenst