Klacht: Oplichterij

op 20 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iets wordt gratis aangeboden en achteraf krijg je toch een rekening

Gewenste Oplossing:

Als ik geen aanmaningen en dreigbrieven meer krijg van Billink b.v.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 11 juli 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Irene,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas heeft u de actie dan niet juist begrepen.
U besteld bij ons altijd een pakket voor 1 maand.
Hiervan mag u het product de eerste 10 dagen gratis testen en als u niet door wilt gaan met het product zorgt u ervoor dat dit binnen 14 dagen weer retour wordt ontvangen door ons. Wij zullen dan de vordering weer helemaal ongedaan maken. Wilt u de kuur afmaken dan hoeft u niets te retourneren en kunt u alsnog de factuur voldoen. Ondertussen is dit al betaald zie ik en staat er ook niets meer open.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Heeft op 11 juli 2017 om 16:59 geantwoord

Eerst afdwingen en dreigen dat je moet betalen en als je dat dan uiteindelijk maar doet om nog meer ellende te voorkomen dan is het na een poos wel makkelijk reageren van hun uit. Mij zien ze niet meer daar en het zal geen reclame voor ze zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Irene van Beek