Klacht: Oplichterij

op 25 april 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon laten ophalen door Dynasure, om vervolgens binnen 2 dagen een nieuwe te moeten ontvangen. Nu 1 week verder heb ik nog steeds geen telefoon en wanneer ik bel wordt de ene na de andere smoes gebruikt om mij af te wimpelen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een telefoon ontvang, of mijn oude telefoon terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 03 mei 2017 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte R. Meyjes,

Onze excuses voor het ongemak. Na controle bleek de inspectie langer te hebben geduurd dan verwacht. Gelukkig zien we dat u inmiddels uw toestel ontvangen heeft. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen we dit graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door ReneeMeyjes