Klacht: Opleggen van een contract

op 26 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Benaderd door Belcentrale onder het mom dat we al klant zijn van ze, omdat we klant zijn van KPN en zij zijn het dochter bedrijf of visa versa. De analoge lijnen gaan eruit, ze gaan over naar internet bellen, dus krijgen we een gratis telefoon.

Op 3 mei is een medewerker van de Belcentrale langs geweest om het een en ander te installeren. Echter was dit niet helemaal de bedoeling.
De bedoeling was dat op deze dag iemand langs zou komen om informatie te geven over het hoe en waarom. Vooraf zouden wij ook per mail de info en afspraak bevestigd krijgen.
Dit is niet gebeurd! Op de dag zelf is een monteur geweest om alles meteen aan te sluiten. Ik was zelf niet aanwezig op deze dag en mijn collega heeft in goede vertrouwen dit geaccepteerd.

Met ongenoegen over de manier van informatie verstrekken en het opleggen van een contract willen wij afzien van de order. Wij wensen geen gebruikt te maken van de diensten van de Belcentrale.

P.s. met de klantenservice hebben wij 3maal gebeld en elke keer 15 minuten aan de lijn gehangen voordat wij verder geholpen konden worden. Zeer spijtig allemaal

Contract kosteloos nietig maken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ecofresh