Klacht: OPKANKEREN

op 23 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen gebruik gemaakt van jullie website !!! en elke maand krijg ik een rekening!! kap hiermee meneer echt !!! IK GA LANGS KOMEN

Gewenste Oplossing:

ALS JULLIE MIJ MET RUST LATEN EN IK NIKS MEER ONTVANG VAN JULLIE ARMPZALIGE BEDRIJFJE!!!! DAT ZO AAN HAAR GELD MOET KOMEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Geachte heer Bendriham, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HICHAM BENDRIHAM