Klacht: Ophoging binnen het verstreken betalingstermijn

op 22 november 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 92 heeft een incasso gekregen op 23 oktober. Betalen voor 28 oktober. 25 oktober 2e incasso het betreft een ophoging van 243, 03. dus nog voor de verstreken datum. Telefonisch contact leverd niets op. Via mijn ggn klopt dossiernummer en adres niet kan geen contact met ze krijgen. Alles is inmiddels betaald want er kwam ook al een deurwaarder van ggn. De betreffende incasso was van fakturen eigen bijdrage zorg die op het verkeerde adres was bezorgd. Het gaat me nu alleen over de ophoging binnen het verstreken termijn van betaling en dat ik geen contact kan krijgen behalve telefonisch en daar schepen ze me af.

Gewenste Oplossing:

Als GGN contact met mij opneemt via mail. Dus dat is iets op papier heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 december 2017 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw, Wij hebben uw klacht vandaag in behandeling genomen. Er is een schriftelijke reactie naar u verstuurd. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij op deze website niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Heeft op 14 december 2017 om 19:51 geantwoord

Er staat bij jullie 'opgelost' er is niks opgelost. Ik heb de brief nog steeds niet ontvangen. Dus ik ben geen stap verder. Deze klacht moet blijven staan tot dat het echt opgelost is.

Bericht van GGN Mastering Credit

10 maanden geleden - Geachte heer of mevrouw, Wij hebben inmiddels contact gehad over uw reactie. De schriftelijke bevestiging is inmiddels ontvangen. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij op deze website niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door 1019