Klacht: opheffen servicepunt pleiaden Hoogezand !!!

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds vorige maand juni is het servicepunt Pleiaden veranderd in een Pakketpunt !!! Weet u hoeveel oudere mensen er in deze wijk wonen ? Deze mensen hebben af en toe een brief of een kaartje waar ze gewoon1 postzegel voor willen kopen maar nu moeten ze een héél velletje kopen wat voor hun een hele uitgave is !!!! Of ze moeten naar de Bruna of de Deskstore !! Ik kan u vertellen dat dat een héél eind is met een rollator !! Ben zelf goed te been maar zie het iedere keer gebeuren als ik er mijn pakketten aflever. Moest dit toch even kwijt !!!

Besef ook héél goed dat hier geen oplossing voor is omdat ik begrijp dat ik als eenling geen kans maak !!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 17:01 geantwoord

Geachte mevrouw Zuidema,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg vervelend dat de dienstverlening en het assortiment van ons postkantoor niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik begrijp dat het erg lastig is wanneer er in de directe omgeving geen locatie aanwezig is om postzegels aan te schaffen. Graag geef ik u een toelichting.

Wij waarderen het dat u meedenkt over onze producten, diensten en de verbetering daarvan. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling en uw informatie zullen we gebruiken om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Om een enkel poststuk te kunnen versturen zonder naar het postkantoor te hoeven of een heel vel postzegels te hoeven kopen kunt u gebruik maken van de postzegelcode. Deze is aan te schaffen via onze app of website. Meer informatie hierover kunt u vinden op https://www.postnl.nl/versturen/postzegels/postzegels-kopen/postzegelcode en direct te koop via https://jouw.postnl.nl/versturen

Alle klachten die gemeld zijn door Corfu