Klacht: Ophalen retourzending bonprix

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8 september is een medewerker een retourzending van bonprix bij mij komen ophalen het ging hier om een vloerkleed.Toen ik om een bewijs vroeg dat dit opgehaald was volgens de medewerker was dit niet de procedure bij ophalen aan de deur u krijgt hier geen bewijs van zei hij.Ik dacht daar dit de eerste keer was dan zal het inderdaad wel kloppen zo.Maar wat blijkt ik heb nu een groot probleem door u medewerker want het vloerkleed is nooit bij bonprix aangekomen en volgens bonprix had ik hier dus wel een bewijs van moeten krijgen ik kan dadelijk voor iets gaan betalen wat ik niet heb maar in goed vertrouwen heb terug gestuurd en laten ophalen door 1 van u medewerkers die ook nog behoorlijk brutaal over kwam

Ik ben tevreden als dit door u word opgelost en ik niet voor iets moet gaan betalen wat niet in mijn bezit is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:33 geantwoord

Geachte mevrouw Bastings,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat er iets mis is gegaan met het afhalen van uw pakket. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.

Wilt u Bonprix verzoeken om contact met ons op te nemen? Zij kunnen bij ons een onderzoek aanvragen waarmee dit uitgezocht kan worden. Op deze manier kunnen we zorgen dat het vloerkleed alsnog bij Bonprix aankomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Bastings