Klacht: Ophalen i.p.v. Bezorgen

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opde track en tracecode staat bezorgen tussen 14 en 16,00 uur. Maar een mailtje gekregen zelf ophalen bij PostNL. Welke PostNL staat er niet bij. Ik bestel voor bezorgen en betaal daarvoor. Waarom moet ik dan 11/2 km fietsen.
Ik ben 82 jaar en fiets niet meer zo gemakkelijk.
Vind het makkelijk van de bezorger om zich er zo af te maken.
Is het luiheid?

Gewenste Oplossing:

Bezorgen aan huis!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 juli 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Terpstra-de Vries,

Vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor onze late reactie. In uw bericht geeft u aan dat het op u overkwam alsof we uw pakket direct naar een PostNL-locatie zouden brengen. Ik kan mij voorstellen dat u hier verontwaardigd over was.

Het verblijdt mij om te zien dat uw pakket wel gewoon op uw huisadres is geleverd. Ik wens u er dan ook heel veel plezier van.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door A. Terpstra-de Vries