Klacht: Opgewaardeerd maar geen product.

op 06 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

dinsdag 27 September Ben ik voor het eerst mijn vodafone prepaid kaart speciaal voor blackberry gaan gebruiken. Opm de sim kaart stond 5 euro tegoed en 5 euro heb ik aangevraagd bij online aanmelding. Naast dit tegoed heb ik zelf via I deal nog 10 euro opgewaardeerd om 15.46( dat is ook afgeschreven) In totaal had ik dus 20 euro tegoed. Om 15.48 stuurde ik naar 4000 Blackberry aan zodat ik gebruik kon maken van vodafone blox. alhoewel mijn tegoed van 12.50 is afgeschreven kon ik na 2 werkdagen (dus op donderdag) nog steeds geen gebruik maken van blackberry messenger, dus besloot ik de volgende dag (vrijdag) naar een vodafone winkel te gaan om hulp t e krijgen. Zo gezegd zo gedaan, was ik vrijdag in rond 11.50 in de winkel en legde ik de medewerkster die mij hielp het verhaal uit. Zij belde naar de klantesevice waar zij direct contact mee hebben. In het systeem kon de persoon aan de telefoon wel zien dat ik heb opgewaardeerd maar hij kon niet zien dat mijn tegoed was afgeschreven, volgens die medewerker van de klantenservice had ik niet genoeg tegoed en is het daaom neit gelukt. De mederwerkster in de winkel kon mij dus alleen verder helpen met de mededeling dat het waarschijnlijk langs elkaar heen is gelopen en dus nix voor me kan doen en omdat ze niets in het systeem konden zien kreeg ik mijn tegoed ook neit terug.
Duss daar baal ik van dat ik betaal voor iets wat ik neit gekregen heb.

Ik zou tevreden zijn als ik alsnog mijn tegoed terug gestort krijg en alsnog op een normale manier gebruik zou kunnen maken van vodafone blox.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 26 oktober 2011 om 13:11 geantwoord

Klant reactie gegeven via e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door pi-g