Klacht: opgestuurde barcode bevindt zich niet in de lijst van deelnemende producten

op 12 oktober 2017 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

Braun silk epil 752 gekocht en zou 20 euro terug krijgen van de braun actie. Kreeg brief van HighCo Data dat mijn streepjescode zich niet op de lijst bevindt van de deelnemende producten en of ik de “ontbrekende” streepjescode na wil sturen.
Dit is onmogelijk want er zit maar 1 streepjescode op de verpakking en het mag geen copy of foto van verpakking zijn. Heb wel degelijk de goede streepjescode opgestuurd maar ja hoe bewijs je dat! 2x gebeld met het bedrijf en ze hebben mijn streepjescode erbij gepakt en er zouden cijfers ontbreken. Hier win je als klant dus niet van. Wel vreemd dat meerdere mensen een verkeerde barcode opgestuurd hebben. Heb geen copy van mijn opgestuurde barcode gemaakt alleen van de bon. Slechte reclame zo van Braun.

Ben tevreden als ik alsnog die 20 euro gestort krijg. Tenslotte koop je dat product omdat er een cash back actie op zat.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HighCo DATA over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HighCo DATA in behandeling genomen

Bericht van HighCo DATA

2 weken geleden - Beste Karin, Wij zullen uw dossier intern opvragen en dit bekijken. We houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten, HighCO DATA

Alle klachten die gemeld zijn door Jockari