Klacht: opgelost?????? zou je willen beeld helemaal aan diggelen ontvangen, verzekerde verzending betaald, postnl boeit het niet

op 05 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hierbij maar weer een nieuwe melding aangezien postnl denkt er zo vanaf te komen er opgelost bij te zetten terwijl er totaal niks is opgelost.
hierbij verwijs ik de mensen op klacht.nl naar mijn vorige post.
elke keer als hier weer opgelost bij komt te staan zal ik een nieuwe plaatsten.

lekker makkelijks anders ja, om er zo vanaf te komen.

tevreden????? met dit bedrijf zal ik nooit meer tevreden zijn of worden.
ze moesten zich bij heel dat bedrijf rot schamen!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 augustus 2016 om 16:04 geantwoord

Geachte mevrouw van Aalbeek,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een beeldje heeft ontvangen, maar dat deze kapot is afgeleverd. Dit betreur ik om te horen.
Ik heb gezocht naar voorgaand contact en zie dat het al wel geregistreerd is. Voor een verdere afhandeling wil ik u vragen om contact op te nemen met de afzender voor een gepaste afhandeling. Ik adviseer u verder foto’s te maken van de ontstane schade en de verpakking te bewaren. De afzender is verantwoordelijk voor de wijze van verzending en een goede verpakking. We hebben de overeenkomst met de afzender, dus deze moet een onderzoek starten voor een verdere afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door N V A