Klacht: Opgelost? Mooie marketingsstunt

op 17 juni 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een klacht ingediend bij Seats and Sofas, nog niets vernomen en zij vinden dat de klacht is opgelost

SEATS AND SOFAS NEEMT UW VERANTWOORDING

Gewenste Oplossing:

Als de klacht serieus wordt bekeken en een oplossing wordt voorgesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 22 juni 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 juni 2017 om 07:17 geantwoord

Er wordt veel geschreven. Maar de schriftelijke reactie op mail blijft maar uit. Ook de suggestie, zoals hierboven beschreven, dat er gebeld zou zijn klopt niet. Helaas lijkt dit keer op keer het geval te zijn. Ik wacht enerzijds de schriftelijke reactie van Seats en Sofas af en anderzijds zijn wij ons aan het voorbereiden

Reactie van de melder van de klacht G.R.G.S.Vermeulen

3 weken geleden - nog steeds niets vernomen. EN nog steeds NIET OPGELOST

Alle klachten die gemeld zijn door G.R.G.S.Vermeulen