Klacht: Opgelicht waar je bij staat

op 19 september 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

In 2014 heb ik een bankmeubel Windsor 321 gekocht Nr.99017243 De 3 Zits was al snel stuk en is in 2016 gerepareerd (service nr. 1040-40051764
In 2017 ging de 2 Zits stuk ben weer terug geweest naar Uden waar ik de mededeling kreeg dat dit niet te repareren was.Ze hadden voor mijn een ander oplossing .Ik kon de Manhalton 32 Zits voor een mooi prijsje kopen 630 € Alleen na een half jaar is deze weer stuk Ben weer naar de winkel terug geweest ze zouden de bank op komen halen en een leenbank neer zetten Na vier weken is er nog niemand geweest. Ik heb nu weer gebeld en gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb Ik eis dan ook dat deze niet gerepareerd wordt maar compleet op komen halen en meteen een nieuwe plaatsen binnen het jaar is dit tochgewoon normaal. Na een week willen ze hebben dat ik de bank naar Uden breng en gaan ze daar bepalen wat er moet gebeuren of dat je zomaar een bank onder je arm mee neemt.
Ik heb voorgesteld om bij mij te komen kijken maar dat doen ze niet. Er is dus nu geen oplossing. Ze willen niets doen.

Als ze de goede garantie geven binnen het jaar stuk dan gewoon direct een nieuwe heb al zat ellenden met hun gehad.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klant in Berghem