Klacht: Opgelicht via de bod knop.

op 25 juni 2021 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben ingetuind in de mooie aanbieding, en toen ik verder drukte om te kijken wat je kunt krijgen van die aan bieding, zat ik eraan vast en ook nog voor 2 personen. Dit was niet mijn bedoeling. Ik kreeg dit via Facebook voor me neus gereikt en ik klikte erop en zat er meteen aan vast. Ben gewoon opgelicht.

Als dit geannuleerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 25 juni 2021 om 16:43 geantwoord

Beste meneer Amir,
Spijtig te moeten vernemen dat je jouw onterechte klacht op Klacht.nl hebt gedeponeerd. Zeker gezien het feit wij je meerdere malen hebben uitgelegd dat alle informatie op voorhand al in te winnen is en wij jou al het voorstel hebben gedaan de deal te beëindigen tegen de beëindigingsvergoeding. Echter geef jijzelf hier geen gehoor aan.
Helaas publiceer je online onwaarheden over onze organisatie en spreek je over oplichting.
Het is niet zo dat wanneer je op een advertentie op Facebook klikt, dat je meteen aan een deal vast zit. Je dient toch echt zelf eerst een account aan te maken, deze te verifiëren met jouw e-mailadres, akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, een bedrag in te voeren om vervolgens als laatste op de biedknop te klikken, en pas wanneer je het hoogste bod hebt uitgebracht heb je de deal gewonnen.
Onder het biedvak is heel duidelijk omschreven wat een deal inhoudt en dat het voor 2 personen is. Onder de verschillende tabbladen kun je alles over de deal teruglezen.
In eerder e-mailverkeer hebben wij door middel van print screens van onze website je ook duidelijk willen maken dat alles duidelijk staat aangegeven.

Per e-mail hebben wij nogmaals een reactie gegeven op jouw e-mail. Wij verzoeken je daarom ook hier op te reageren.

Reizendeals

Heeft op 13 juli 2021 om 18:37 geantwoord

ik ga hier niet mee akkoord, graag deze klacht is nog niet opgelost!!

Alle klachten die gemeld zijn door ajoeb