Klacht: Opgelicht met verkeerde bank

op 22 augustus 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 8 weken gewacht op mijn bank. Vervolgens krijg ik een bank binnen die ik niet heb gekozen. En zeggen ze dat ik zelf de kleur en stof heb gekozen terwijl ik zeker weet dat dit niet zo was.

Nu ben ik mijn geld kwijt en heb ik een lelijke bank. Van bijna 2000 euro waar ik hard voor heb moeten sparen. Ze wille niks voor mij doen schreeuwen tegen mij negeren mij in de winkel en behandelen mij niet met respect. Ik vind dit heel erg

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik of geld terug krijg omdat ik nu heb bepaald voor een stof dat goedkoper is, of de bank die ik wou.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AshleyAmira