Klacht: Opgelicht met een elektrische fiets.

op 17 september 2018 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Auctionista.co hoort bij BVA auctions. Ik zag een paar mooie fietsen op de site van Auctionista.co. Ik heb eerst wat informatie over het bedrijf opgezocht. Ik kon niks negatiefs vinden. Er was een kijkdag en daar ben ik geweest. De elektrische fiets die ik graag wilde hebben was nieuw. Er hing een prijskaartje aan, de oplader was nieuw en hij zag er super uit. Een paar dagen later heb ik erop geboden en won ik. Je moest betalen voordat je de fiets mocht ophalen dus dat heb ik gedaan. Dit was bijna 350 euro in totaal. Wij komen de fiets halen, is het opeens een oud ding. Hij werkt niet, de onderdelen horen niet bij deze fiets, de oplader is met tape aan elkaar geplakt en ga zo maar door. Wij wilde deze fiets niet. Hebben dit ook kenbaar gemaakt. Wat zegt de man in de loods: ik heb er niks mee te maken, bel Auctionista.co maar. Die man deed alsof hij van Auctionista.co was. Je neemt de fiets mee, want hij is al betaald. Die laat je niet staan. Bij thuiskomst gelijk gebeld. Ze hebben er niks mee te maken. Zij proberen nog wat met de verkoper te regelen maar die vind dat het ons probleem is. Wij krijgen na een week de gegevens van de verkoper (C. de Bock). Wij bellen hem hij wilt niks met ons te maken hebben. Wij weer terug naar Auctionista.co. Die zeggen ook: het is ons probleem. Ik heb gezegd dat ik mijn aankoop wil herroepen. Doen ze beide niks mee. Ik heb C. de Bock gegoogled en daar lees ik veel nare berichten over hem mbt oplichting. Wij zijn niet de enige helaas en Auctionista.co houd hem het hand boven zijn hoofd. Wij staan met onze rug tegen de muur, want ze wijzen naar elkaar.

Ik wil die fiets terugbrengen en mijn geld terug. De fiets is precies zoals ik hem heb gekocht dus ik wil de koop herroepen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 17 september 2018 om 17:25 geantwoord

Beste mevrouw Huiskes,

Wat ontzettend vervelend dat de ontvangen fiets niet overeen komt met de fiets die u op de kijkdag gezien heeft.

Auctionista.co is een ander bedrijf en staat volledig los van BVA Auctions. Helaas kan ik u daarom niet verder helpen, mijn excuses.

Hopelijk komt u er alsnog uit met Auctionista.co of de verkoper.

Succes en desondanks een fijne dag toegewenst!

Marijke – BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Jessejames