Klacht: Opgelicht door MKB adviseurs

op 21 februari 2018 over MKB Online Adviseurs in de categorie Adviesbureau

Ongeveer een jaar geleden ben ik benaderd door een charmante verkoper, Paul nog wat, voor MKB onlineadviseurs, die hun naam eind vorig jaar hebben veranderd in Noord Nederland Online.

Ze leveren absoluut niet wat ze beloven en wat ze hebben geleverd was van extreem slechte kwaliteit. Verder is er een soort leegte en stilte en absoluut geen resultaat en daar betaal ik maandelijks voor. Hun contract daarentegen zit schijnbaar behoorlijk goed dichtgetimmerd en de afschrijvingen van mijn rekening voor gebakken lucht hebben ze geautomatiseerd, en dat voor 3 jaar.

Als ik belde omdat er zaken niet goed gingen werd ik afgescheept met op een manier waaruit niet eens de suggestie werd gewekt dat ze gehoord had wat ik zei. Vervolgens kreeg ik een vaag grafiekje toegestuurd waaruit zou moeten blijken hoe goed ze het doen. Mijn eigen landingspagina\’s heb ik nog nooit gevonden. Ik heb tot nog toe 0 resultaat en geen contact whatsoever.

Pure oplichting dit.

Mijn onnodige investering: 12x het maandbedrag + opstartgeld (eerste maand was duurder), terugkrijgen van MKB Online Adviseurs/Noord Nederland Online. En overdracht van de domeinnamen en landingspagina\'s van mijn bedrijf aan mij zonder meer.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Online Adviseurs over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke Mosk