Klacht: Opgelicht Door medewerker cq.eigenaar

op 08 februari 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Geachte Specsavers
Een aantal weken geleden liep ik uw filiaal te delft binnen om 2 afspraken te maken.
1 voor mijn ogen en 1 voor mijn gehoor
Die van mijn ogen werd gelijk gedaan, en die voor mijn gehoor werd een nieuwe afspraak gemaakt
Enige dagen later werd ik aan uw filiaal te delft verwacht door Matthijs van der Zwan
Hij heeft toen iets uitgelegd hoe de procedure er uit gaat zien
De test heeft hij toen bij mij uitgevoerd en met die gegevens kan ik naar de kno arts
Mijn wens ging uit naar apparaatjes geheel in mijn oren, en dat zou moeten kunnen volgens hem.
Vandaag dinsdag 07-02-2017 had ik weer een afspraak staan met hem
Hij zou de afdrukjes maken van de oren en iets meer vertellen
Er waren een heleboel opties voor zo’n type gehoorapparaat
Maar hij legde mij gelijk het siemens toestel op
Ik vroeg hem waarom en of de andere toestellen niet meer konden of beter waren.
Nee verklaarde hij en deelde mij mede dat hij de expert was .
Hij berekende het en ik zou niet zelf hoeven te betalen, alleen einde rit zou ik een rekening krijgen van 250€,maar die zou ik geheel terugkrijgen van mijn zorgverzekeraar,
Eind goed al goed bleutooth zit er niet op wel naar een apart kastje maar die koste ook weer eens 200€
Einde gesprek was ik al een beetje nieuwsgierig,ruim 40 jaar hoorde ik zeer slecht maar nu ging het gebeuren hoor.
Eenmaal thuis ging het kriebelen bij me
Volgens Matthijs was er geen documentatie van het apparaat dus ging ik naar siemens online.
Ik wist niet om welk type het ging daarom belde ik Matthijs op om te vragen welk type omdat ik dan wat kan lezen over het apparaat.
Nou zeg wat een riedel kreeg ik over me heen.
Hij zei ik ben de specialist dus wat ik je voorschrijft is goed en ik snap niet dat je dit wilt weten,de types die ik van siemens krijg heette anders en hij vind het raar dat ik iets wilt weten over de toestellen ik kreeg een hoop kabaal over me heen waarop ik hem mede deelde of hij iets te verbergen had waarop hij zei ik ben de specialist en als je niet naar mij wilt luisteren houd het op en gooide de hoorn erop.
Ik ben hier enorm van geschrokken ,waarom zou zo iemand reageren
Ik ben bang dat er iets word verzwegen.
Ook siemens ga ik op een later tijdstip benaderen voor een antwoord
U snapt dat ik deze reactie dus totaal niet accepteert
In afwachting van uw antwoord met vriendelijke groet
M v galen

Helaas heb ik hier geen vertrouwen meer in ,wel wil ik iedereen waarschuwen Hoe het zou kunnen aflopen,vooral als je wat ouder bent laat je je eigen zo om de tuin praten Door zo,n verkoper

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 08 februari 2017 om 12:04 geantwoord

Beste heer Van Galen,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen

Geachte meneer Van Galen

En u heeft de telefoon opgehangen, niet ik!

Want ik wilde nog meer uitleggen, maar daar kreeg ik de kans niet meer voor.

Succes verder.

Matthijs van der Zwan (Triage) Audicien directeur Specsavers Nederland

Bericht van Specsavers

9 maanden geleden - Beste heer Van Galen, Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het dat uw bezoek aan de winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen dat het hoog is opgelopen en er daardoor geen wederzijds vertrouwen meer is tussen u en de audicien. Onderstaand de reactie van de audicien op uw eerder verstuurde email. Wij kunnen u aanbieden om verder te gaan in een andere Specsavers winkel met een andere audicien. Indien u hiervoor interesse heeft vernemen wij het graag via nl.service@specsavers.com Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Sabrina Groen Geachte meneer Van Galen Wat vervelend om te horen dat je het zo ervaart, deel van wat er staat heb ik niet gezegd. En u heeft de telefoon opgehangen, niet ik! Want ik wilde nog meer uitleggen, maar daar kreeg ik de kans niet meer voor. Wat ik ook vertelde is dat op de Siemens site andere benamingen naar voren komen dan die wij bij Specsavers hanteren. Wij bij Specsavers verkopen niet alle merken toestellen en het blijft een zorgproduct dus wat vooral belangrijk is buiten het toestel om is de instelling en hoe uw oren reageren daarop. Daarmee zijn wij ook beperkt door de zorgverzekeraar die de cliënten in een categorie stoppen. Degene die ik had aanbevolen is ook het in het oor toestel waar ik de beste ervaringen mee heb, vandaar ook die keuze. Ik verberg niks zoals ik al zei, maar mijn werkwijze is zo dat ik alles uitleg met de hoortoestellen in uw oren zodat u ook kunt horen wat die features inhouden. Ook is het zo dat u gaat uitproberen wat de juiste instelling is en de adaptatie kan soms wel even duren, daarvoor moeten we wel eerlijk tegen over elkaar zijn. Maar hoe u tegen mij tekeer ging accepteer ik niet, dus ik denk dat wij elkaar niet goed begrijpen en bij deze ik u hiermee niet meer verder kan helpen. Ps. Er is zeker documentatie . ik had ook aan de telefoon gezegd dat ik die ging regelen voor u. Alsnog bij deze.. Succes verder. Met vriendelijke groet, Matthijs van der Zwan (Triage) Audicien directeur Specsavers Nederland

Reactie van de melder van de klacht tatoo1964

9 maanden geleden - Dit klopt niet hè, waarom zou ik nou moeilijk doen als zei voor mij werkten,bijna alles wat klaar nog 2 weken wachten,nee er moet wat anders geweest zijn ikdenk of de zorginstelling oplichten met een ander apperaatje te geven ,of mij,zeg het maar specsavers

Bericht van Specsavers

4 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw reactie maar wij hebben uw dossier gesloten aangezien u reageert op een bericht van ons van 8 februari jl. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Heeft op 05 juli 2017 om 16:01 geantwoord

Er is geen oplossing,ik heb nooit meer iets van hun vernomen

Reactie van de melder van de klacht tatoo1964

4 maanden geleden - Zo werkt specsaver dus.liegen .liegen en bedriegen ik weet helemaal van niks

Bericht van Specsavers

4 maanden geleden - Goedendag, Wij hebben u diverse berichten gestuurd, zowel hier als naar uw e-mailadres als op Facebook. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag telefonisch. Hier zullen wij uw dossier sluiten. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door tatoo1964