Klacht: Opgelicht door Euromaster Zwolle

op 29 september 2011 over Euromaster in de categorie Garagebedrijven

Vlak voor mijn vakantie wilde ik mijn voorbanden vernieuwen. Bij Euromaster zag ik dat ze een “gratis” vakantiecheck uitvoeren. Dat is ideaal dacht ik. Resultaat: 2 nieuwe remschijven, 2 nieuwe remblokken en 2 nieuwe schokbrekers waren het gevolg. Ik had al mijn twijfels, maar heb het toch maar gedan omdat ik veel km moest rijden. kosten waren 800,-. In duitsland voelde ik de auto al wat overdreven veel veren, ik dacht dat zal wel de nieuwheid van de schokbrekers zijn. Vervolgens moest ik 5 uur door de bergen in Corsica rijden, wat een zeer onveilige en rit is geworden. Na elk hobbeltje was ik 10 seconden aan het nahobbelen.De anwb ingeschakeld en binnen korte tijd stond mijn auto op de brug bij een franse garage. De oorzaak was niet zo moeilijk te vinden, de schokbrekers waren volledig verwoest. Toen ik vertelde dat ze net waren vervangen begonnen ze te lachen. Kosten 305,- euro. Terug van vakantie Euromaster zwolle gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Antwoord: heb je de oude onderdelen meegenomen? “nee”. Dan kunnen we niks doen. Ook de bon die ik heb was niet voldoende. Dom van mij om de oude onderdelen niet mee te nemen. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij euromaster zwolle, ze lieten op geen enkele manier merken dat ze het erg vonden. Ik heb het gesprek afgesloten met de zin: ïk vind je een eikel”, het antwoord was: Ën ik vind jou een k*tklant”

dat ze de rekening betalen van 305,- euro.

Alle klachten die gemeld zijn door jgrootkoerkamp