Klacht: Opgelicht door de heer Sahin uit Tilburg.

op 26 september 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had in april een Multimedia kastje besteld. keurig betaald maar niks geleverd gekregen.Heb aangifte gedaan bij de politie.Als antwoord kreeg ik dit terug “U hebt enige tijd geleden aangifte gedaan van internetoplichting via de website van de politie. Er is op dit moment nog geen opsporingsonderzoek gestart naar aanleiding van uw aangifte.
De politie wordt geconfronteerd met een groot aantal aangiftes van internetoplichting; jaarlijks tussen de 40.000 en 50.000. De politie kan niet al deze aangiftes in onderzoek nemen. Daarom hebben de Politie en het Openbaar Ministerie criteria afgesproken voor het opstarten van een opsporingsonderzoek naar internetoplichting. Aan de hand van een aantal verwante aangiftes, het schadebedrag en/of de (eventuele) minderjarigheid van een verdachte, worden aangiftes geselecteerd voor nader onderzoek. Ook wordt daarbij bekeken of u naar een buitenlandse bankrekening heeft betaald en wat de mogelijkheden zijn van onderzoek in Nederland.Op dit moment voldoet uw aangifte nog niet aan de afgesproken criteria voor het opstarten van een opsporingsonderzoek. Het kan zijn dat uw aangifte op een later tijdstip toch in aanmerking komt om een onderzoek op te starten; bijvoorbeeld als er meer aangiftes worden gedaan of als er een verband met een reeds opgestart onderzoek blijkt.Als er toch nog een strafrechtelijk onderzoek gestart wordt naar aanleiding van uw aangifte, dan krijgt u hiervan automatisch bericht. Ook ontvangt u dan via de post uw eerdere aangifte, met het verzoek deze aan te vullen, te ondertekenen en terug te sturen.” Ik raad iedereen aan die is opgelicht door Sahin om aangifte te doen bij de politie. Elke keer als ik hem een herinnering stuur krijg ik als antwoord dat hij financieel moeilijk zit en dus nog niet kan terug betalen. Politie doet op dit moment niks dus de enige mogelijkheid is een kort geding of een incassobureau op hem af sturen.

Ik ben pas tevreden als ik en alle andere gedupeerden hun geld terug hebben. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen bij de politie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZeerBozeWolf