Klacht: opgelicht, betalen voor een telefoontoestel die ik niet heb

op 30 november 2016 over gsm.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Abonnement met televisie CADEAU genomen. Hierbij verzocht of het telefoontoestel achterwege gelaten kon worden want heb nog een goed werkende telefoontoestel. Hiervoor alleen moeten bijbetalen voor de televisie en dus niet nog een bedrag van 60 euro voor het toestel. Via Vodafone kom ik erachter dat ik door GSM.nl wordt genept.

Volgens GSM.nl is 24 euro per maand van het contract van 60 euro per maand voor de televisie die CADEAU was bij het abonnement. Volgens Vodafone is de 24 euro per maand voor een telefoontoestel, en niet voor de televisie, deze is IMMERS CADEAU!.

Na met GSM.nl gebeld te hebben krijg ik te horen dat men kon kiezen uit of de televisie of de telefoon, en bij deze tezamen zou het termijnbedrag hoger dan 60 euro per maand zijn!

Dit is onzin, want dit abonnement wordt tezamen met een telefoontoestel afgesloten, maar bij mij is er een uitzondering gemaakt, omdat ik het geld niet kon bijbetalen voor een toestel.

Nu vraag ik GSM.nl alsnog om één van de toestellen waar ik 48 x 24 euro over betaal (volgens hun is dat 24 x 24 euro) alsnog te ontvangen, desnoods tegen de bijbetaling die ik toentertijd zou moeten doen als ik wel voor een toestel had gekozen, maar nee hoor, deze stelletje geldwolven en oplichters gaan hier niet in mee.

Ook willen zij het contract niet ontbinden of aanpassen. Wat mij betreft mag alles terug, de tv ook, dan zoek ik elders wel een telefoonabonnement met tv kado waar ik niet genept wordt!!

Ook willen zij het contract niet ontbinden of aanpassen. Wat mij betreft mag alles terug, de tv ook, dan zoek ik elders wel een telefoonabonnement met tv cadeau waar ik niet genept wordt!! En dan eis ik ook mijn bijbetaling van 179 euro terug!!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar gsm.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lolawendy1987