Klacht: Opgelicht

op 13 oktober 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

2 beschadigte nachtkastjes gekregen.
Tig x gebeldt naar dit bedrijf om dit op te lossen.

Weten steeds van niks , mail sturen wordt niet op reageerd of zeggen computer valt uit belt u later terug.

Bel ik later begint het weer ban vooraf aan.

Zeer onvriendelijk aan de tel , wordt van de 1 naar de ander door verbonden en valt dan weg.

Dit gaat nu al paar weken en krijg nu INCASSOKOSTEN op me af.

ben er ziek van!

2 gave nachtkastjes

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

5 dagen geleden - Beste mevrouw Raap, Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken maar kregen helaas geen gehoor. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u tot op heden geen e-mail van ons heeft ontvangen. Door een storing in de server kan dit helaas voorkomen. Er is bij vidaxl geen probleem met delayed emails, dit ligt puur aan de kant van Microsoft en wij hebben hier dus geen invloed op. Het lijkt alleen te gaan om emails die vrijdag verzonden zijn. alle email hierna staan bij ons gemarkeerd op de mailserver als "delivered", en "delivered" betekent dat de mailserver van Microsoft bevestigd heeft dat onze email bij hun is afgeleverd. Het gaat dus mis met het “routeren” van de server van Microsoft naar de klanten. Wij hebben begrepen dat u schade heeft aan uw nachtkastjes. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Zou u ons kunnen voorzien van een aantal foto's met de mankementen van het betreffende artikel hierop duidelijk zichtbaar. Wij kunnen aan de hand van de foto’s bepalen welke gepaste actie wij hierop kunnen ondernemen, en dergelijke problemen in de toekomst te kunnen voorkomen. Klik op de volgende link om gemakkelijk en snel uw foto’s direct naar ons te uploaden, ons klantenservice team zal de foto's zo snel mogelijk bekijken en in behandeling nemen. http://serviceportal.vidaxl.com/pictureupload?sku=242187&sales_channel=Bol&locale=nl_NL&order_id=1014062690 Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Julia59

4 dagen geleden - De zoveelste link die niet gaat VIDA XL. Graag reactie hoe dat weer zit met de INCASSOKOSTEN! Wanneer lossen jullie dit op??

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 16 oktober 2017 om 09:30 geantwoord

Beste mevrouw Raap,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact zojuist bevestigen wij u hierbij.
Uw foto's hebben wij in goede orde ontvangen.

Wij hebben ons magazijn opdracht gegeven om een nieuw wandplank met lade zo snel mogelijk te verzenden. Uw bestelling zal binnen 1-3 werkdagen worden aangeboden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak, en bedankt voor uw geduld.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Julia59