Klacht: Opgelicht

op 25 juni 2021 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via een Nederlandse website betaald voor een opleiding. Geld is niet aangekomen. Ik heb 13 mei betaald en kreeg een herinnering.

De rekening waar het via Mollie heen is gegaan is niet van hun… HOE KAN DIT??

SEPA iDEAL
NL51DEUT0265262461
BIC: DEUTNL2A
Naam: Universal Voice Institute
via Stichting Mollie Payments
Omschrijving: M03260464MA37172

Gewenste Oplossing:

Geld terug en werken aan jullie veiligheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fad1970