Klacht: Openstaande vorderingen

op 12 oktober 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Om het jaar stuur Vesting Finance mij een rekening over een openstaande bedrag. Ik heb zelf ooit deze vesting opgebeld ergens in 2013, omdat ik een BKR uitdraaid heb laten maken en daarop stond dat ik in 2009 een Neckerman rekening had dat ik volgens Vesting Finance nooit had betaald.

Ik heb gezegd dat ik dit niet kan herinneren maar dat ik deze 300 euro dan wel ging betaald en wel de BKR notering eraf wil. Dat laatste konden ze niet. en ze zouden een rekening sturen van die 300 euro. Krijg ik de nota en zie dat ze 488 euro en nog eventuele buiten gerechtelijke kosten, willen hebben.

Ten eerste wil ik een verjaarde rekening betalen van iets waarvan ik niet eens weet of ik het wel besteld had. (volgens mij bestelde ik alleen bij Wehkamp. Ten tweede vragen ze 40% kosten erover heen.

Vesting Finanace moet eerst bewijzen dat ik deze kosten werkelijk heb gemaakt. En dat het nog rechtsgeldig is om deze te vorderen. En kom niet met die onzin over stuiting want ik woon al 6 jaar op een adres, waar pas info over deze rekening is gekomen nadat ik Vesting mijn adres heb gegeven. En fatsoenlijke bedrag overlaten en niet 10 keer vermeerderen met onzin kosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 19 oktober 2016 om 10:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Reginacolletta