Klacht: Openstaande vordering

op 21 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb enige jaren geleden een account gehad bij Wehkamp.deze totaal afgelost op 14-12-2010 om 09:48 uur.
Verder niks meer vernomen van hun.
Vorig jaar belde Wehkamp ineens op dat ik een betalingsachterstand had opgelopen.
Heb aangegeven dat dit niet kon ivm totale aflossing.
Zij vroegen om bewijs.
Deze heb ik hun toegestuurd.
Zij gaven aan dat zij geen betaling konden vinden .
Een aantal weken later was de betaling ineens wel gevonden.
Dacht er vanaf te zijn.
Helaas voor mij niet dus.
Zij hebben incasso vesting finance ingeschakeld en lig nu met hun in strijd ivm deze zaak.
Zij dreigen met de rechter en loon beslag en alle andere zaken zoals huis leeg halen en noem maar op.
Ik heb alles uit gezocht en het kon niet anders zijn dan dat ik gehackt moest zijn.
Er schijnt een email adres te zijn die niet eens van mij is.
Via dit email adres schijnen dus na de totale aflossing geldbedragen besteld te zijn via Wehkamp.
Wist niet eens dat dit mogelijk was.
Ongemerkt zijn meerdere bedragen op mijn rekening terecht gekomen.
Daar ben ik later pas achter gekomen nadat ik alles was aan het uitzoeken.
Ik ben meteen aangifte gaan doen bij de politie , 4 maal zelfs.
Zij geven aan niet betalen omdat ik hier slachtoffer ben geworden van fraude en indentieteitsfraude .
Zowel Wehkamp als vesting finance hebben hier geen boodschap aan.
Zij zeggen , meneer u. Heeft dat geld gehad en u betaald maar.
Ik heb meerdere instanties aangeschreven zoals landelijk politiek en slachtofferhulp.zelfs instanties aangeschreven die meer van dit soort klachten kregen.bij vele krijg ik niet eens een reactie.
Heb hierdoor een burn out op gelopen.
Slaap medicatie gekregen van huisarts en ga zo maar door.
Ben ten einde raad.
Heb voorstel gedaan om een lening te verhogen om het bedrag dan maar ineens af te lossen maar dat gaat niet omdat Wehkamp als vesting finance een negatieve bkr registratie hebben toegepast.
Zelfs mijn lening is geblokkeerd en kan tussen tijds niets meer opnemen.

Zit er helemaal doorheen.

Ben pas tevreden als alles terug getrokken wordt.dus een gehele kwijtschelding.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:42 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2017 om 20:11 geantwoord

Probleem niet opgelost naar wens. Ik heb mijn bank om de gegevens gevraagd maar deze geeft het niet vrij .
Met deze gegevens kan ik aantonen door
Middel van IP adressen dat deze zaak niet doormijzelf is gedaan.
Aangezien de politie alleen gegevens opvraagt die in verband staan met misdrijven. Ben ik dus veroordeeld om voor deze schuld op te komen die een ander heeft veroorzaakt. Immers kan ik aantonen dat ik in 2010 om 09:48 uur in de ochtend de totale schuld heb afgelost in 1 keer die ik in het verleden open had staan.
De bedragen die nadien zijn ontstaan zijn niet door mij gedaan of veroorzaakt.
Dit lijkt mij dus al bewijs genoeg om aan te tonen dat er iets behoorlijk scheef zit.
Daarnaast kopen jullie schulden van mensen op zonder een goed en gedegen onderzoek .
Het betreffende postorder bedrijf kan zogenaamd de totale aflossing niet vinden.
Dan pleeg je fraude in mijn ogen en licht je op die manier mensen op als bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronfcb