Klacht: ” openstaande schuld “

op 30 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Beste, ik ( david jansen en mijn vrouw (yousra ahnouch ) hebben een woning toegezegd gekregen via tablis wonen echter werd ik door hun gebeld dat er nog een open staande schuld stond wat ik vreemd vond. Na met een collega van u gesproken te hebben is gebleken dat zowel mijn vrouw yousra ahnouch als ik david jansen geen schuld bij jullie open hebben staan op onze namen. Ze vertelde mij dat hun een melding konden zien uit 2013 echter is deze schuld al lang en breed betaald en staat er voor ons allebei niks open. Zou u dit per email aan mij kunnen bevestigen voor zowel mij als mijn vrouw zie verhaal. Mijn advocaat zit nu op deze zaak vanwege onjuist handelen van tablis wonen. Zou u mij wat ik net vroeg zsm naar mij toe kunnen sturen zodat mijn advocaat ook dit in zijn verhaal mee kan nemen. Het liefst heb ik dit morgen al in mijn mail. Ik hoop zsm iets van u te horen mochten er vragen zijn kunt u mij altijd bellen onder 0681662024

Wanneer ik morgen/ overmorgen het bewijs in mijn email heb.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 mei 2016 om 14:45 geantwoord

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met de betrokkene. Het betreft echter geen klacht. Betrokkene wist niet hoe ons te bereiken met een dringende hulpvraag. Wij hebben getracht zoveel mogelijk aan de wens van de betrokkene te voldoen. Wij wensen betrokkene veel succes toe met de toegewezen woning.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door David jansen