Klacht: openstaande rekening van kpn

op 09 juni 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Wij zijn op 1 november 2012 verhuist en onze verhuizing doorgegeven naar kpn, Nu zegt Vesting Finance dat wij onze verhuizing niet hebben doorgegeven en dat daardoor een achterstand is ontstaan.
KPN gebeld en de verhuizing is wel degelijk doorgegeven en dat wij geen achterstand hebben.
Vesting Finance zegt dat het gaat om de periode november 2012 t/m maart 2013.
Meerdere malen met kpn gebeld en die zeggen geen zaken te doen met Vesting Finance en hier niet op te reageren. Het is zo wie zo te lang geleden en ze mogen nooit na ruim drie jaar een brief schrijven, ze denken dat dit oplichterij is omdat ze al meerdere klachten hierover hebben gehad. Het gaat om een bedrag van € 205,54.

Ik kom er niet meer uit en wil graag zien dat dit opgelost wordt.
KPN zegt dit en Vesting Finance zegt dat kpn dit dossier aan hun verkocht heeft en kpn zegt geen zaken met hun te doen en als we nog meer brieven krijgen om dan aangifte te doen.
Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 augustus 2016 om 08:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door petra engelaan