Klacht: openstaand bedrag uit 2011?

op 17 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Heden 17.05.2016 een brief ontvangen van Vesting Finance, met daarin een openstaand bedrag van € 96,24 incl. rente en eventuele (buiten)gerechtelijke kosten. Gebeld met Vesting Finance en dit zou gaan om een factuur uit 2011 inzake vaste telefonie. Ik heb nooit vaste telefonie (op mijn naam) afgenomen bij KPN. Zij sturen mij kopieen op. Ook zeiden ze dat ik geen contact met KPN hoefde op te nemen omdat het dossier nu bij hun ligt. Contact opgenomen met KPN en ik heb geen openstaande bedragen op mijn naam of adres staan. Onbekend dus. Fraude?????

Excuus brief dat dit een fout betreft en dat er GEEN openstaand bedrag bestaat.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Carint1969

10 maanden geleden - Heden 18.05.2016 een factuurspecificatie ontvangen (niet de originele facturen van KPN). De genoemde factuurnummers zijn bij mij onbekend. KPN geeft zelf aan geen openstaande bedragen te hebben op mijn naam en op mijn adres! Graag z.s.m. verwijdering van dit dossier en mijn naam.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:31 geantwoord