Klacht: openstaand bedrag uit 2007

op 09 juni 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Na het tekenen van een voorlopig koopcontract voor het droomhuis van ons jonge gezinnetje kwam de zeer onaangename verrassing dat er blijkbaar een BKR registratie was gedaan door Vesting Finance in 2008 over een openstaand bedrag van 199 euro uit 2007 bij het, inmiddels failliete, Neckermann. Dit was ondertussen met rente en kosten opgelopen tot over de 500 euro. Ik was helemaal niet bekend met dit bedrag en na telefonisch contact is het dossier gesloten na betaling van 300 euro. Vesting Finance weigert echter alle medewerking op het gebied van de BKR registratie ook al heeft dit relatief kleine bedrag uit 2007 enorm grote verschrikkelijke gevolgen voor mij en mijn gezin. Aangezien ik helemaal niets wist van dit openstaande bedrag, laat staan een BKR registratie had ik gehoopt door me welwillend op te stellen en dit meteen te betalen dat Vesting Finance zich ook op zou stellen als een menselijk bedrijf met oog voor de grote buitenproportionele gevolgen die deze situatie heeft voor een jong gezin en bereid zou zijn de BKR registratie te verwijderen. Het tegendeel is echter waar, er komt geen enkele medewerking, ons droomhuis wordt door ons neus geboord en ik zit de komende 5 jaar nog aan een registratie vast waardoor we geen kant op kunnen. In een later contact ook nog het dossier wat ze blijkbaar van mij hebben op te sturen zodat ik kan nagaan wat er gebeurt is, maar dit weigeren ze ook

Bij enig menselijkheid van de kant van dit bedrijf en dus verwijdering van de BKR registratie, zodat ik niet tot 2021 vast zit aan een registratie door een openstaand bedrag uit 2007 waar ik niets van af wist.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:03 geantwoord