Klacht: openmaken van post

op 05 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vindt het triest dat personeel van jullie post openmaakt, omdat men misschien dacht dat er geld in zat.Dit was niet het geval, daar er een geluksmuntje inzat die mijn dochter opgestuurd had naar haar tante die ernstig ziek is.
Gewoon walgelijk vindt ik dit.,

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik fatsoensgetrouw aan jullie over

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Boogaard,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp uit uw bericht dat u geen verdere melding wenst te maken omtrent de beschadigde brief en/of vermiste inhoud en sluit daartoe uw klachtmelding.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 06 september 2015 om 10:07 geantwoord

Doet mij helemaal niets, en zal in de toekomst zo weinig mogelijk gebruik maken van jullie diensten.

Alle klachten die gemeld zijn door j v d b