Klacht: Openingstijden

op 24 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 november lag er een kaartje in de bus dat ik een pakje kon ophalen aan de Slingerweg in Breda met barcode 3SRETA3429939.
Toen ik daar aankwam bleek de locatie gesloten.
Na 15.00u kon ik terugkomen om mijn pakje in ontvangst te nemen.

E.e.a kostte mij 1 uur! Ik weet dat u uw medewerkers zeer slecht betaalt, ja haast uitbuit, maar voor mij zijn uren kostbaar.

In de vestiging stonden de openingstijden duidelijk in twee regels aangegeven.

Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn om klanten juist te informeren?

Gewenste Oplossing:

Vermeld de openingstijden bij de filiaalgegevens op het formulier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 november 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Maas,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag wil ik u dit toelichten.

Alle openingstijden van PostNL locaties staan vermeld op onze website. Dit om het overzichtelijk te houden en de informatie actueel te kunnen houden bij eventuele wijzigingen. U kunt deze informatie hier vinden;

https://www.postnl.nl/locatiewijzer/#/?centerLat=51.59134852445422¢erLng=4.757748752948512&criterium=&locationid=34604203546&picketLat=51.59171869999999&picketLng=4.764653400000043&productid=&productpanel=postoffice&query=breda%20slingerweg&zoom=16

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 01 december 2016 om 12:35 geantwoord

Dit is geen oplossing. Zorg ervoor uw klanten te informeren zonder dat er allerlei zaken op internet moeten worden opgezocht. Vermeld de openingstijden bij de ophaalinformatie. Hoe moeilijk kan dat zijn?

Ik wil graag antwoord op mijn bericht. Vorige keer heb ik dat niet gehad.

Maas

Reactie van de melder van de klacht meneer Maas

1 week geleden - Graag reactie

Alle klachten die gemeld zijn door meneer Maas