Klacht: Opengescheurde envelop

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte een envelop met een sleutel erin. De envelop die ik ontving was open en er zat geen sleutel in.

Ik ben tevreden als ik weet wat er is gebeurd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Barakzai, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt mij heel erg om te vernemen dat de envelop die naar u is verzonden beschadigd is geraakt en dat de inhoud hieruit ontbreekt. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Vermoedelijk is de schade ontstaan in het sorteerproces. Wanneer er scherpe of losse objecten in een envelop worden verzonden kan de inhoud gaan schuiven en door de hoge snelheid van de sorteermachine uit de envelop raken. Maar exact kan ik het nooit nagaan omdat briefpost niet te traceren is. Om hiervan een melding te kunnen maken verneem ik graag van u of deze post via ons is verzonden en of er een excuuskaart bij de envelop zat? Ook verneem ik graag of deze zending binnen Nederland is verzonden en vanuit welke plaats en wie de afzender is. Ook verneem ik graag op welke datum u deze heeft ontvangen. Als de zending binnen Nederland is verzonden en de afzender weet het nummer en het merk van de sleutel dan kan de afzender contact met ons opnemen om een navraagformulier op te vragen om te kunnen onderzoekem of de sleutel bij ons is gevonden. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Barakzai, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Barakzai,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emran