Klacht: Opengemaakte post,inhoud ontvreemd

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had bij een persoon een munt gekocht. Nadat ik deze had betaald,werd deze mij toegezonden. Toen ik vanmorgen de brief kreeg, bleek dat de envelop reeds was opengescheurd en dat er niets meer in de envelop zat.
Munt is hieruit verwijderd en zal vermoedelijk gedaan zijn door een medewerker van TNT post. Geloof het of niet, vandaag wederom een lege envelop door TNT post bezorgd, de munt die er in had moeten zitten was wederom verdwenen. Verder een brief met een munt die 14 dgn geleden is verzonden, helemaal niet bezorgd.
Hoe lossen wij dit op.

Als het naar tevredenheid wordt opgelost en wanneer TNT post er iets aan doet, om de versturing en bezorging van post betrouwbaar te maken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 september 2017 om 11:04 geantwoord

Geachte heer Claus,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief heeft ontvangen waar de inhoud van mist.

De inhoud van deze brief is niet gestolen door een medewerker van PostNL. Een brief gaat met 45 km/h door de sorteermachine. Met deze snelheid is een papieren envelop niet voldoende om een munt vast te houden.

Ik wil hier wel een klacht voor indienen. Heeft u wel een excuus brief ontvangen bij deze brief?

De afzender kan bij ons een melding aanmaken zodat we bij gevonden voorwerpen kunnen kijken of er iets gevonden is. Daarom adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Reactie van de melder van de klacht Paulclaus

1 maand geleden - Zie de feedback

Heeft op 27 september 2017 om 16:39 geantwoord

Ik heb geen brief van u ontvangen.inmiddels heb ik 2 brieven
Waaruit de inhoud is ontvreemd
Bellen met klantenservice van jullie is ook een crime.
Mvg
Paul claus

Alle klachten die gemeld zijn door Paulclaus