Klacht: Openen van een rekening

op 24 oktober 2011 over LeasePlan Bank in de categorie Internetbanken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 oktober heb ik een rekening geopend. De verificatie zou middels het overboeken van een klein bedrag voldoende zijn. Ik heb een gedeelte van het geld overgeboekt. Ik kreeg hier geen reactie en heb de rest van het bedrag overgemaakt. Op 11 oktober kreeg ik bericht dat de verificatie niet goed was en vroegen ze om extra informatie. Dit is meteen gegeven. Vandaag op 24 oktober is dit nog niet geregeld. Ik kan dus niet bij mij geld. Ze zouden er maximaal 7 dagen over doen. Ik heb gebeld, mails gestuurd en een klacht ingediend. Ik krijg geen respons.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld teruggestort zien op mijn rekening. Ik wil het dan bij een andere bank vast zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LeasePlan Bank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LeasePlan Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LeasePlan Bank

Heeft op 27 oktober 2011 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Rekening is geactiveerd en in gebruik.

Alle klachten die gemeld zijn door averspagen