Klacht: openbare verkoop inboedel

op 06 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik heb bij GGN mastering credit een vordering lopen van CZ. Contact gehad om een betalingsregeling te treffen voor 2 dossiers (dossiers zouden ze dan samen voegen voor één betalingsregeling). Uiteindelijk hebben ze de dossiers niet samen gevoegd en is 1 dossier te lang blijven liggen waardoor ik nu op beide vorderingen een openbare verkoop van mijn inboedel en auto krijg op 27 september 2016. Ze stoppen de openbare verkoop alleen als ik beide bedragen direct en volledig aan GGN overmaak. Omdat ik geen 2100,– direct kan betalen, Ik wil graag betalen maar zit aan het minimumloon en kan dus helemaal niet veel missen per maand, heb ik weer contact opgenomen voor een betalingsregeling. Ze gaan met geen enkele betalingsregeling akkoord. Ik ben hoogzwanger en zit dus absoluut niet te wachten op een openbare verkoop van mijn inboedel en auto. Ik word telkens afgesnauwd aan de telefoon en gaan nergens mee akkoord.

graag betalingsregeling met een bedrag wat ik kan missen
geen openbare verkoop van mijn inboedel en auto

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 september 2016 om 09:02 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een brief gestuurd met de oplossing van de klacht. Deze brief zult u binnenkort ontvangen per post.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en naar tevredenheid te hebben geholpen.
Mocht u vragen hebben, dan kunt u met ons kantoor contact opnemen.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door jacqueline1982