Klacht: Open post

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had mijn nieuwe arbeidsovereenkomst via PostNL moeten ontvangen en ik heb een open enveloppe ontvangen waar ruim de helft van de papieren uit zijn verdwenen.

Als mijn pos netjes en onbeschadigd bezorgd wordt en dat de bezorger zelf ook ziet dat post op deze manier niet bezorgd kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Stouthart, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw poststuk met missende inhoud is aangekomen. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is. Ik dit graag voor u melden, zodat dit met de verantwoordelijke bezorger besproken wordt. Daarvoor zou ik graag nog wat informatie van u ontvangen. Op welke datum is dit poststuk bij u bezorgd, en welk formaat had deze? Was de envelop gescheurd of op een andere manier open gegaan? En wat is de naam van de afzender? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

3 maanden geleden -

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Stouthart, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 10:15 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Stouthart,