Klacht: Open gescheurd pakket

[email protected] op 25 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg gister 17-02-2021 een open gescheurd pakket geleverd. Hier zouden twee delen in moeten zitten maar 1 stuk ontbreekt. Heb de bezorger hiermee geconfronteerd. Hij heeft contact opgenomen met zijn baas. Besloten om het toch mee te nemen en jullie via deze te benaderen hoe nu verder??n.

N.v.t.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat uw pakket beschadigd is geraakt. Wat is het zendingsnummer van het betreffende pakket? Ook adviseren wij dit te melden bij de verzender. Deze kan dan de schadeprocedure voor u opstarten. Met vriendelijke groet, Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - JJD149070000011935694

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Het bovenstaande zendingsnummer betreft een retourzending naar ASOS. Kan het zijn dat u het verkeerde zendingsnummer heeft gestuurd? Ik ontvang graag het juiste zendingsnummer, zodat ik even met u mee kan kijken. Het zendingsnummer ontvang je vaak van de verzender via de e-mail en het begint vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY. Heeft u zo'n nummer voor mij? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Beste Sam, Het is inderdaad een retourzending, komen we net achter vandaar dat we geen zendingsnummer hadden voor jullie. Hoe kan het zijn dat we een zending hebben ontvangen wat een retourzending betreft?, notabene kapot gescheurd en er is 1 kledingstuk verwijderd hierin. het gaat zich om een bedrag van 8 euro echter is dit natuurlijk niet netjes hoe dit is gebeurt. Bestelnummer ASOS is 588074190 d.d 12-02-2021. productcode 10170503 Hopelijk kun je hierin wat betekenen voor ons. Met vriendelijke groet, J.L Swinkels. Pottbeckerstraat 13 5935TA Steijl.

DHL

Heeft op 25 februari 2021 om 11:39 geantwoord

Goedemorgen,

in dit geval adviseer ik u contact op te nemen met de webshop en aan te geven dat deze weer bij u is afgegeven in beschadigde staat en met een ontbrekend artikel. Geeft u ook aan dat de bezorger het pakket na overleg weer heeft meegenomen.

Een beschadigde zending gaat altijd retour naar de oorspronkelijke verzender. Ik adviseer u bij de webshop na te vragen of zij het pakket hebben ontvangen. Voor de schade aan de zending kunnen zij contact met ons opnemen, zodat dit verder tussen ons en de webshop afgehandeld kan worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]