Klacht: open gemaakte post

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DE envelope was open gemaakt en dicht geplakt. Er is alleen vergeten een postzegel op te doen. Wij willen de postzegel graag betalen. Als wij de inhoud van de envelope terug krijgen er zat ook een kode op de envelope
u01.200508.000639
nx1cc x457b3a620404 onder op de envelope
misschien kunt u er iets meedoen .
met vriendelijke groet lisette miltenburg .

Gewenste Oplossing:

waarneer de inhoud aankomt en wij de postzegel kunnen betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een geopend en weer dichtgeplakt poststuk heeft ontvangen. Tevens heeft u een portokaart ontvangen omdat het poststuk niet gefrankeerd was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen of uitzoeken wat er precies gebeurd is. Uw klacht heb ik gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging op uw adres, zodat er extra aandacht aan de aflevering van uw post zal worden besteed. Omdat dit intern wordt opgepakt en afgehandeld zult u hier zelf geen persoonlijk bericht meer over ontvangen.

Als geadresseerde van een poststuk bent u uiteraard nooit verplicht om eventuele ontbrekende portokosten te betalen. Ik heb bij deze dan ook de kosten laten vervallen, u hoeft deze niet te betalen. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door danjen