Klacht: Open enveloppe

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 12-07-2017 zat er een brief van mijn advocaat in de brievenbus met vertrouwelijke informatie. De enveloppe was aan 3 zijdes opengescheurd. Op de enveloppe zat een sticker dat deze open was geweest maar weer was dichtgeplakt. Ik begrijp niet dat de bezorger een dergelijk beschadigd poststuk in de brievenbus duwt.
De brievenbus is een afgesloten brievenbus welke met een sleutel afgesloten wordt. Post kan er niet uitgehaald worden zonder sleutel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wie de postbezorger was die dit in onze brievenbus heeft gestopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Damhuis,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw melding geeft u aan een geopende envelop te hebben ontvangen met vertrouwelijke informatie. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken, mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en er zal actie worden ondernomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door helgadamhuis