Klacht: open enveloppe, tekeningen van kleinkinderen verdwenen!

op 27 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

er kwam enveloppe met kaart van mijn dochter uit Australie; de tekeningen van mijn kleinkinderen – die erbij hoorden te zitten, zoals zij vertelde – waren verdwenen!

ik hoop dat iemand gaat zoeken naar de tekeningen van Oliver en Sophie uit Illawong, Sydney, Australie. Ze zaten niet bij de opengemaakte/gescheurde/ enveloppe

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van Laake, Uit uw bericht begrijp ik dat een poststuk dat u uit het buitenland heeft ontvangen, incompleet en beschadigd bij u is bezorgd. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor deze uiterst vervelende situatie. Ik begrijp dat deze tekeningen voor u van veel waarde zijn en u ze daarom graag alsnog zou willen ontvangen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om voor u te onderzoeken waar dit mis is gegaan, omdat het om een ongeregistreerd en onverzekerd poststuk uit het buitenland gaat. Tevens is het daarom niet mogelijk om na te kijken waar de inhoud zich bevindt. Wel kan ik hierover een klacht voor u registreren. Hiervoor zou ik nog graag van u willen weten of het poststuk met/zonder excuuskaart is bezorgd en wat de naam van de afzender is. Kunt u daarnaast aangeven op welke datum het poststuk bij u is bezorgd? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw van Laake,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riet van Laake