Klacht: Open brief

op 17 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen bij deze wil ik een klacht in dienen voor open post stuk was open gemaakt en met raam tape dicht geplakt was ook nog een belangrijke stuk voor ons van open baar ministerie ik wil hier mee zeggen dat de postbode tog moet weten waar de post wezen moet onze naam stond er duidelijk genoeg op plus adres dat mag toch niet in verkeerde handen terecht komen ons adres is sport laan 28
9521ee nieuw buinen hopen dat jullie hier wat aan kunnen doen en dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren met vr gr h van den broek want dit gebeurt wel vaker dus vandaar deze klacht zijn er klaar mee

Hopen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren mijn post gaat niemand wat aan met vr gr h van den broek

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer van den Broek, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een poststuk heeft ontvangen die geopend lijkt te zijn. Het is zeker niet de bedoeling dat enveloppen open gemaakt worden. Heeft u hier een excuusbrief bij ontvangen? Waar is de envelop precies geopend? Heeft u de brief zo ontvangen zoals op de foto is te zien? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 dagen geleden - Geachte heer van den Broek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Harm van den broek