Klacht: Open brief

Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gewenste Oplossing:

Hopen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren mijn post gaat niemand wat aan met vr gr h van den broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer van den Broek, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een poststuk heeft ontvangen die geopend lijkt te zijn. Het is zeker niet de bedoeling dat enveloppen open gemaakt worden. Heeft u hier een excuusbrief bij ontvangen? Waar is de envelop precies geopend? Heeft u de brief zo ontvangen zoals op de foto is te zien? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL