Klacht: open brief

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een geopende brief ontvangen met een nieuwe bank kaart in de brievenbus

Gewenste Oplossing:

Het onderzocht of dit al voor de bezorging in het depot was of tijdens de bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Marchal,

Wat kwalijk dat u deze zending geopend heeft ontvangen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Wanneer een zending beschadigd bij ons is aangetroffen dan dient men deze te voorzien van een excuusbrief. Het spijt me dat dit bij u niet het geval is geweest. Omdat briefpost niet is voorzien van een traceercode en hiervan geen administratie wordt bijgehouden heb ik niet de mogelijkheid om te onderzoeken wat er mis is gegaan. Maar ik heb hiervan een interne melding gemaakt om de bezorging op uw adres extra in de gaten te laten houden om dit in de toekomst te voorkomen. Aangezien dit om een bankpas gaat adviseer ik u om tevens nog even contact met uw bank op te nemen mocht u dit nog niet hebben gedaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Daan0384