Klacht: open brief

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een geopende brief ontvangen met een nieuwe bank kaart in de brievenbus

Het onderzocht of dit al voor de bezorging in het depot was of tijdens de bezorging

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:08 geantwoord

Geachte heer Marchal,

Wat kwalijk dat u deze zending geopend heeft ontvangen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Wanneer een zending beschadigd bij ons is aangetroffen dan dient men deze te voorzien van een excuusbrief. Het spijt me dat dit bij u niet het geval is geweest. Omdat briefpost niet is voorzien van een traceercode en hiervan geen administratie wordt bijgehouden heb ik niet de mogelijkheid om te onderzoeken wat er mis is gegaan. Maar ik heb hiervan een interne melding gemaakt om de bezorging op uw adres extra in de gaten te laten houden om dit in de toekomst te voorkomen. Aangezien dit om een bankpas gaat adviseer ik u om tevens nog even contact met uw bank op te nemen mocht u dit nog niet hebben gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan0384