Klacht: opeens post

op 12 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving op 10 mei 2016 een brief voor een openstaande schuld bij KPN. Ik neem helemaal geen diensten af van KPN. Ik heb meteen gebeld, het blijkt om onbetaalde facturen uit 2012 te gaan. Ik heb nooit eerder post of aanmaningen ontvangen. Volgens Vesting Finance stond er een oud adres van mij in het systeem, maar ik sta al ruim 5 jaar op dit adres ingeschreven. In 2012 dus ook. Zij hebben me wel de desbetreffende facturen gemaild, maar daar kan ik niet uit opmaken dat ze onbetaald gebleven zijn. Ik betaalde middels automatische incasso.

Gewenste Oplossing:

Als Vesting Finance me met rust laat en de vordering schrapt. Deze is volgens mij verjaard omdat er 2 jaar geen bericht is gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 23 mei 2016 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door W.deRooij