Klacht: op zijn Duits gezegd das ist alles wurst voor primeline

op 06 maart 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Men kan klagen op klachten.nl maar daar heeft primline en laser Directa en wat er nog meer bij deze firma is aangesloten maling aan .
Ze rekenen op een manier die op niet een school te leren is en deze werkt als volgt . 2.824,18 + 0,66 + 38,55 – 1,992% = 57,04 = 2.806,32
maar in mijn contract staat dat er 2% moet worden af geschreven
en dan komt er iets anders uit
2.824,18 + 1,388370% = 39,2100 – 2% = 57,2672 = 2.806,12 een verschil van 0,10 cent dit heet klanten binding .
Nu gaat het bij mij gelukkig om een niet al te groten lening maar wanneer ze dit zelfde spel spelen bij klanten die een reuze lening hebben betalen deze nog als ze tot stof zijn vervallen .
En als ik het bij het rechte eind heb betaalt men ook rente over de krediet kaart en de beschermings-bijdragen .
Rent hier en rente daar rente correctie en flexibele rente .
Alles om klanten vast te houden en als men om uitleg vraagt krijgt men dingen te horen waar de vliegen geen brood van lusten .
men is daar bij deze firma verontwaardigt dat ik niet meer positief ben naar deze firma .
en men beschuldigt mij dat ik dreig naar het KIFID te gaan hier is een Amerikaanse uitdrukking op zijn plaats .
terwijl ze zelf steeds schrijven dat ik maar een klacht moet neerleggen bij het KIFID ( mooi niet )
Ik heb nu zo veel tijd besteed aan dit bedrijf en ben er nog steeds niet helemaal uit .
En dan kunnen ze wel bij een klacht zetten opgelost daar had mijn broer zalige een mooie uitdrukking voor die ik fatsoen’s halve even niet herhaal .
Niets is opgelost maar het word opgelost en dat zweer ik zo waarlijk helpen mij God almachtig .
En primeline en aanverwanten kunnen blijven schrijven dat ik naar het KIFID moet gaan ik zeg nog een keer dat dit niet gebeurd .
wel gaat de zaak naar anderen instanties die onderranden verantwoordelijk zijn voor het feit dat primeline een vergunning heeft gekregen .
En zou ik dit doen wat primeline en aanverwanten klaar maken had ik zo een hotel kamer op staats kosten .

Dat schrijf ik later als de zaak ook echt is opgelost .

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Primeline

10 maanden geleden - Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:13 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet