Klacht: Op verkeerd huisnummer bezorgd.

op 14 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zeer onprofessionele bezorging van mijn postpakket. Zie het busje van PostNL aan de overzijde van de straat staan en mijn pakket wordt klakkeloos bij de buurvrouw bezorgd, omdat zij toevallig in de voortuin bezig is!!! Zonder op te letten op het juiste huisnummer (!) En zonder bij mij aan te bellen, terwijl ik gewoon thuis ben binnen de afgesproken track en trace tijd. Ook géén berichtje in de brievenbus. Erg simpele manier om je werk op tijd af te hebben. Voor je het in de gaten hebt is het busje alweer weggereden!

Kijk op zijn minst of bij aflevering de NAW gegevens kloppen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Verhaar, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat de bezorger uw pakket bij uw buren heeft geleverd terwijl u gewoon thuis was. Dit is natuurlijk erg vervelend en ik wil u dan ook mijn excuses hiervoor aanbieden namens PostNL. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken. Graag ontvang ik hiervoor de 3S code van het pakketje waar het om ging. Op die manier kunnen we de juiste bezorger aanspreken en hopelijk herhaling voorkomen in de toekomst. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 09:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Verhaar,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende informatie van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door L.J.C.