Klacht: op onjuist adres bezorgd

op 18 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het komt voor dat de post niet bezorgd of op een onjuist adres.
wij krijgen post voor Bisonstraat of Beverweg in Breda en andersom ook.
op de envelop staat dan geschreven retour afzender of iets dergelijks.

Mijn adres is: Buffelstraat 58
4817 LW Breda

Mijn tel. nr. : 06-50969573

Kan hier iets aan gedaan worden?

Meestal gaat het goed maar soms.......

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 april 2016 om 15:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Eestermans,
Ik hoor graag van u.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Eestermans, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat uw briefpost of helemaal niet aankomt of verkeerd bezorgd wordt. Uiteraard excuses voor dit vervelende ongemak. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken, echter heb ik wel wat extra informatie van u nodig. Kun u aangeven welke post u precies mist (afzender)? Wanneer was de laatste keer dat er post verkeerd bezorgd werd en op welk adres was het precies afgeleverd. Was dit ook daadwerkelijk door ons bezorgd? Dit is eventueel te herkennen aan de oranje streepjescode onderaan de envelop of het postNL logo. Ik hoor graag van u. U kunt ook altijd contact met ons opnemen met onze Klantenservice via: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostN

Reactie van de melder van de klacht mieke1956

1 jaar geleden - Het gaat om post van CZ uit Tilburg. Elke maand komen er 2 rekeningen, 1 voor mijn zoon (die was verkeerd bezorgd, kwam een paar dagen later met de mededeling RETOUR) en 1 voor mij. Die is nooit aan gekomen. Ook mis ik post van ABNAMRO. Ik weet niet waar die is bezorgd dus op die vraag kan ik geen antwoord geven Het komt dus voor en daarom heb ik u geschreven. Hopelijk heeft u een oplossing of gaat dit uitzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door mieke1956