Klacht: Op levering wachtende klant

op 09 oktober 2017 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12/7 een bed gekocht. Sindsdien 0.0 contact vanuit hoofdkantoor met levering status. Intussen zelf gebeld. Er is al drie keer beloofd terug te bellen door iemand die er verstand van heeft maar heb nog steeds niks gehoord..
Verwachte leverweek is inmiddels met 6 weken overschreden.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn bed geleverd is en ik korting krijg op de totale factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door LuxeBedden.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LuxeBedden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LuxeBedden.nl

Heeft op 27 november 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door laulauwer