Klacht: Op dubieuze wijze contract aangesmeerd gekregen

op 13 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld door Belcentrale voor een afspraak om mijn analoge toestel namens KPN te vervangen omdat die binnenkort niet meer zou functioneren.
Tijdens gesprek bij langskomen op mijn adres te horen gekregen dat ik via belcentrale nog goedkoper kon telefoneren en ingetuind en getekend.
Later mijn provider KPN gebeld en te horen gekregen dat ik al jaren een digitaal toestel heb. Dus voelde belazerd en wilde contract annuleren.
Dat kan dan weer niet omdat dit een zakelijk contract is terwijl ik inmiddels al 4 jaar particulier/gepensioneerd ben.
Ik moet dit nu gaan bewijzen terwijl alle uitschrijfformulieren van KvK natuurlijk al door de snipperaar gegaan zijn.

Gewenste Oplossing:

Als Belcentrale mijn contract alsnog stopzet.
Als Belcentrale niet meer colporteert uit naam van KPN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

3 maanden geleden - Beste heer Snabel, Wat vervelend hoe dit is gelopen. Graag kom ik in contact met u om een oplossing te vinden voor uw klacht. Zojuist heb ik u daarom gebeld, maar kreeg ik geen gehoor. Ik zal het op een ander moment nog eens proberen. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 19 juni 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Snabel,

Zojuist hebben wij elkaar gesproken en uw klacht besproken. Wij betreuren de situatie. Belcentrale is inderdaad een provider voor zakelijke aansluitingen, hier is duidelijk iets misgegaan daar u geen bedrijf mee heeft. Het contract is daarom ook geannuleerd, uw wordt geen klant bij Belcentrale.

Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door T. Particulier