Klacht: op 9 december 2016 kon ik mijn bestelde stoel ophalen maar nu is een euning helemaal ingezakt ik vind dit geen goede kwaliteit en wi dat het kosteloos gerepareerd wordt

op 22 september 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de stoel zat ingepakt toen we hem meekregen dus kon hem niet bekijken terplekke.. toen we thuiskwamen bleek na uitpakken dat het niet dezelfde stoel was dan degene die ik had uitgezocht, maar daar nam ik genoegen mee omdat hij er verder goed uitzag en zat. dus ik wil graag dat dit door seats en sofas kosteloos wordt hersteld

Gewenste Oplossing:

ik hoop dat dit zorgvuldig wordt behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 22 september 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.de wolf